POKUD jsi s našimi
službami nespokojen, můžeš si stěžovat!
1. Obrať se osobně na pracovníka
zařízení, který má aktuálně službu. Pracovník je povinen informovat vedoucího
programu a učinit o stížnosti zápis do denní knihy mimořádných záznamů (
písemná žádost nebo e-mail jsou přiloženy , jsou-li k dispozici ). Zápis obsahuje:
datum a hodinu podání stížnosti, jméno a příjmení stěžovatele nebo kód, dále
popis stížnosti, podpis stěžovatele a zaměstnance, který stížnost či připomínku
přijal. Klient má právo na kopii zápisu. klient si může vybrat pracovníka,
který ho bude zastupovat a stížnost vyřizovat.
2. Pokud se jedná o stížnost na
pracovníka služby, stížnost se podává nejlépe vedoucímu služby, stížnost se
podává nejlépe vedoucímu služby a nejlépe písemnou formou - opět je
pořízen zápis do denní knihy mimořádných záznamů a je přiložena případná další
dokumentace ( viz. bod 1. )
3. Vedoucí zařízení není povinen se ke
stížnosti vyjádřit ihned. Do 14-ti pracovních dnů je oznámen výsledek šetření a
přijatých opatření klientovi písemně, vše je dokumentováno ( složka stížnosti
na provoz služby, archivací došlé pošty a zápisem do knihy mimořádných událostí
) . 4. Pokud se stížnost týká
vedoucího pracovníka služby, je nejlépe adresovat ji k rukám ředitele CPDM
o.p.s. a to buď písemnou formou na adresu CPDM o.p.s., nebo e-mailem na
adresu cpdm@icmck.cz nebo přímo řediteli
CPDM o.p.s.
5. Ředitel CPDM o.p.s. stížnost
prošetří osobně a vyjádří se k ní do 14ti dnů opět písemně. V případě
nedosažení shody při poskytování služby je stížnost předána k posouzení dozorčí
radě, která dá návrh správní radě CPDM o.p.s. - ta informuje
prostřednictvím ředitele o závěrech šetření a přijatých opatřeních ( lhůta je 3
týdny od předání stížnosti k projednání dozorčí radě organizace ) . Jakou formou je možné stížnost podat: a) osobně - ústně ( zaměstnanec
pořídí zápis o stížnosti ) a informuje vedoucího služby
b) pokud chce stěžovatel zachovat
anonymitu, je domluven styčný pracovník nebo forma komunikace
c) písemně (e-mailem nebo písemný
vlastní zápis) a způsob vyrozumění Kam je možné stížnost podat: a) do schránky CPDM v přízemí
budovy
b) do schránky Streetwork
v patře, kde služba sídlí
c) vedoucímu služby – tel.
731 479 326, jambrikovic@cpdm.cz,
nebo na adrese TP, tj. T.G.Masaryka 114 v ČK.
d) na emailovou
adresu streetwork –
e) řediteli na adrese: T.G.Masaryka
114, Č. Krumlov v sídle TP, emailem přímo řediteli CPDM o.p.s. – cpdm@cpdm.cz
Stížnosti je nutné ve všech
případech podávat neprodleně, na pozdější stížnosti nemusí být brán zřetel.